loading...
وبسایت هواداران امیرتتلو
Admin بازدید : 176 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

فول موزیک ویدیو

موزیک ویدیو ها به ترتیب از جدید به قدیم هستند

تو تو دید من نیستی/ToTooDidManNisti

با تو/BaTo

منم یکی از اون یازدهتام/ManamYekiAzOonYazdahtam

بزار تو حال خودم باشم/BezarToHalKhodamBasham

خوابم نمیبره/KhabamNemibare

نگفته بودی/NagofteBoodi

اینو میدونم که میدونی/InoMidonamKeMidoni

خونه خوبه/KhoneKhobe

کی از پشت لباستو میبنده/KiAzPoshtLebasetoMibande

یادت باشه/YadetBashe

یه چیزی بگو/YeChiziBegoo

بدتر شد/BadtarShod

حس معمولی/HessMamooli

الو2/Alo2

شب/Shab

لالایی/Lalai

میگی دوسم نداری/MigiDosamNadari

بن بست/BonBast

با من بمون/Stay With Me

تو به حرف من گوش کن/TooBeHarfeManGooshKoon

منو داری/ManoDari

اگه راستشو بخوای/AgeRasteshoBekhay

با یاد تو/BaYadToo

بی تو میترسم/BiTooMitarsam

بگو بینم ندیدیش/BegooBinamNadidish

یکی بهش زنگ بزنه/YekiBeheshZangBezane

وقتی که بارون میگیره/VaghtiKeBaroonMigire

وای که چه حالیه/VayKeCheHaliye

غیر مستقیم/GheyreMostaghim

حالگیری/HalGiri

گیر میدادی/GirMidadi

من و اون/ManoOon

تو چشمام بخون/TooCheshmamBekhoon

برو از پیش من/BoroAzPisheMan

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 109
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 88
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 560
  • بازدید ماه : 560
  • بازدید سال : 13,499
  • بازدید کلی : 44,189
  • OFFICIAL POST