loading...
وبسایت هواداران امیرتتلو
Admin بازدید : 88 جمعه 08 خرداد 1394 نظرات (0)

امیر تتلو:خدايا قربون بزرگيت برم !! چه تحملى دارى تو  اينهمه ادعام ميشه باز بعضى وقتا كامنت چهار تا بى كار بى هدف ميره رو مخم !!!!! من معذرت ميخوام ببخشيد  ميگم كه حتى اگه مشكلات بسازن بروسلى از من هنو درد و بروز ميدم من بازم معذرت ميخوام ، مطمئن باشين ديگه ناراحت نميشم !! من نميشنوم و نميبينم فقط ميرم جلو سلامتيا پدرايى كه زير اينهمه بااااااااار باز صداشون در نمياد و فقط شكسته ميشن  دلم تنگه واسه زبريه دستاى بابام  خاااااك پاى همه پدراا  خير سرم ميخوام الگو باشم اما تمرينام سخت بود خسته شدم !! ببخشيد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 109
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 781
  • بازدید سال : 13,720
  • بازدید کلی : 44,410
  • OFFICIAL POST